Поръчка

1. Как мога да поръчам вино?

Вашите поръчки приемаме по най-удобния за Вас начин: чрез сайта ни - wineart.bg, на телефон 0894484447 и чрез имейл - на [email protected]

2. Трябва ли да имам навършени 18 г., за да ползвам услугите Ви?

Задължително. Сайтът и услугите ни могат да се ползват само от пълнолетни граждани. С акта си на подаване на поръчка през сайта wineart.bg Вие декларирате, че имате навършени 18 г. и че лицето оставено за контакт при доставка на пратката също е пълнолетно.

3. Какво ще се случи, ако синът ми, който е на 17 г. трябва да приеме пратката?

За съжаление, той няма да може да получи пратката. Добре е при покупката да заявите адрес за доставка, на който пълнолетно лице да я очаква и приеме.

4. Кога ще обработите поръчката ми?

Всички поръчки постъпили и платени (изключение правят пратки с Наложен Платеж) до 16:00 ч. в работен ден се обработват и предават на куриер в рамките на същия ден(освен в случаите, когато е упоменат по-дълъг срок за доставка в продуктовата страница на определен продукт). Поръчки, постъпили след 16:00 часа, се обработват и подават към куриер в рамките на първия работен ден, след деня на подаване на поръчката.

Плащане

1. Какви начини на плащане предлагате?

Можете да заплатите закупуваните от нас услуги и продукти по един от следните начини: с наложен платеж, по банков път или с кредитна/дебитна карта.

2. Как да заплатя с наложен платеж?

Плащането можете да извършите в брой при доставка на пратката директно на куриера.

3. Как да заплатя по банков път?

Можете да заплатите чрез онлайн банкиране или на каса в банка, като наредите дължимата по поръчката си сума на посочената по-долу сметка. Моля не забравяйте на основание за плащане да впишете номер на поръчката и име на купувача.

Уайн енд Арт ЕООД

бул. Тодор Александров №133

София

Уникредит Булбанк

IBAN: BG67UNCR70001523297728

Банков код: SWIFT / BIC: UNCRBGSF

4. Кога ще получа поръчката си при заплащане по банка?

Обикновено банковият превод отнема 1 до 2 работни дни, а при плащания от чужбина е възможно да отнеме повече. След като преводът Ви се отрази по сметката ни, веднага ще подготвим и изпратим поръчаните вина. Срокът на доставка след изпращане е упоменатият по време на поръчка.

5. Приемате ли плащания с кредитни карти?

Да, приемаме. Можете да заплатите поръчаните от Вас вина както с дебитна, така и с кредитна карта.

6. Как да заплатя с карта?

Плащането онлайн се извършва с лична кредитна/дебитна карта или карта на вашата фирма – при безопасни условия. Приемат се следните кредитни и дебитни карти:

Маестро, Visa (всички типове), MasterCard (всички типове), AMEX, Diners Club; а при директни плащания с кредитни карти: Maestro, Visa (всички типове), MasterCard (всички типове).

7. Как мога да получа фактура?

Ако желаете да получите фактура издадена на името на юридическо лице, моля впишете данните на юридическото лице в забележки към поръчката.

8. Как мога да получа оригинал на фактурата?

Фактурата се изпраща заедно с Вашата поръчка по предпочитания от Вас начин: по електронен път на имейл при закупуването на продукти или услуги предоставяни онлайн (като например електронни гифт карти) или по куриер, приложена в пакета с вашата поръчка.

Начини на доставка

1. Доставяте ли извън пределите на България?

Да, можем да доставим вашите вина до повечто европейски страни чрез Speedy DPD Economy.

2. Доставяте ли в цялата страна?

?звършваме доставки на вино почти в цялата страна, с изключение на много малки населени места. Списъчен лист на населените места, в които доставяме, ще откриете тук.

3. С коя куриерска фирма работите?

За територията на страната поръчаните през нашия онлайн магазин вина се доставят с куриерска фирма Спиди.

4. Мога ли да получа пратката си чрез друг куриер?

По Ваш избор по време на поръчката можете да предпочетете доставката да се направи от друга куриерска фирма (моля, впишете в забележки), като в този случай куриерските разходи са за Ваша сметка и спрямо тарифата на съответния куриер.

5. Колко ще ми струва доставката?

Доставката се изчислява според теглото на поръчаните продукти. След попълване на данните за доставка, натиснете "?зчисли цена" и ще можете да видите сумата за доставка на Вашите продукти.

6. Как мога да проследя доставката на моята поръчка?

Бихте могли да проследите статуса на пратката посредством номера на товарителницата, с която пътува тя, на нашия телефон 0894 484 447 или в съответната куриерска фирма, извършваща доставката.

Click to toggle

Вашият пакет с вино пътува в специална опаковка, която обезопасява продукта и със застраховка! Моля, ако установите при получаването, че пакетът е с нарушена цялост или е навлажнен, не приемайте пратката преди да поискате опция „преглед на пратката“ от куриера. В случай, че установите счупване или липса, моля уведомете ни на телефон 0894 484 447, преди да приемете пратката и попълнете бланка за рекламация на куриерската услуга. Последната трябва да Ви бъде предоставена от куриера.

8. Какъв е срокът за доставка?

Срокът за доставка зависи от наличността на избраните продукти.

Доставките за гр. София се извършват в работни дни от 9:00 до 17:00 ч, в удобен за Вас часови диапазон!

Графикът за изпълнение на доставки в страната можете да видите тук.

9. Доставяте ли през уикенда?

Към момента не доставяме само в неделя и по време на официални празници. Съботните доставки се извършват от куриерска фирма Спиди, в зависимост от населеното място.

Връщане и замяна

1. Мога ли да върна продукт/и закупени от УАЙН ЕНД АРТ ЕООД?

Да. Можете да върнете вече закупена стока в рамките на 14-дневния законово установен срок - в случай че не е нарушена цялостта на опаковката на закупените стоки. За повече информация вижте Условия за ползване.

2. Как мога да върна продукт/и?

За да върнете продукт е необходимо да влезете във Вашия акаунт, след това да изберете "?стория на поръчките", изберете поръчката, която желаете, маркирайте продукта, който желаете да върнете, напишете основани за връщането и натиснете "връщане на стока".

Моля след като приключите със заявката за връщане да се свържете с нас по телефон или имейл и да ни уведомите, че желаете да върнете продукт, след което ние ще разгледаме основанието за връщане и ще решим дали връщането ще бъде одобрено или не.

3. В какъв срок възстановявате сумите за върнати продукти?

Възстановяването на сумите по върнати продукти се осъществява в рамките на 14 дни от датата на получаване на върнатата пратка. Възстановяването на сумите може да стане по предоставена от Вас банкова сметка.

4. Приемате ли рекламации?

Рекламации (за дефекти във виното, като например тапа) се приемат в рамките на 30 дни след закупуване на продукта.