Често задавани въпроси

  • Как мога да поръчам вино?

    Вашите поръчки приемаме по най-удобния за Вас начин: чрез сайта ни - wineart.bg, на телефон 0894484447 и чрез имейл - на office@wineart.bg.

  • Трябва ли да имам навършени 18 г., за да ползвам услугите Ви?

    Задължително. Сайтът и услугите ни могат да се ползват само от пълнолетни граждани. С акта си на подаване на поръчка през сайта wineart.bg Вие декларирате, че имате навършени 18 г. и че лицето оставено за контакт при доставка на пратката също е пълнолетно.

  • Какво ще се случи, ако синът ми, който е на 17 г. трябва да приеме пратката?

    За съжаление, той няма да може да получи пратката. Добре е при покупката да заявите адрес за доставка, на който пълнолетно лице да я очаква и приеме.

  • Кога ще обработите поръчката ми?

    Всички поръчки постъпили и платени (изключение правят пратки с Наложен Платеж) до 11:00 ч. в работен ден се обработват и предават на куриер в рамките на същия ден(освен в случаите, когато е упоменат по-дълъг срок за доставка в продуктовата страница на определен продукт). Поръчки, постъпили след 11:00 часа, се обработват и подават към куриер в рамките на първия работен ден, след деня на подаване на поръчката.

  • Какви начини на плащане предлагате?

    Можете да заплатите закупуваните от нас услуги и продукти по един от следните начини: с наложен платеж, по банков път или с кредитна/дебитна карта.

  • Как да заплатя с наложен платеж?

    Плащането можете да извършите в брой при доставка на пратката директно на куриера.

  • Как да заплатя по банков път?

    Можете да заплатите чрез онлайн банкиране или на каса в банка, като наредите дължимата по поръчката си сума на посочената по-долу сметка. Моля не забравяйте на основание за плащане да впишете номер на поръчката и име на купувача.

    Уайн енд Арт ЕООД

    бул. Тодор Александров №133

    София

    Уникредит Булбанк

    IBAN: BG67UNCR70001523297728

    Банков код: SWIFT / BIC: UNCRBGSF

  • Кога ще получа поръчката си при заплащане по банка?

    Обикновено банковият превод отнема 1 до 2 работни дни, а при плащания от чужбина е възможно да отнеме повече. След като преводът Ви се отрази по сметката ни, веднага ще подготвим и изпратим поръчаните вина. Срокът на доставка след изпращане е упоменатият по време на поръчка.

  • Приемате ли плащания с кредитни карти?

    Да, приемаме. Можете да заплатите поръчаните от Вас вина както с дебитна, така и с кредитна карта.

  • Как да заплатя с карта?

    Плащането онлайн се извършва с лична кредитна/дебитна карта или карта на вашата фирма – при безопасни условия. Приемат се следните кредитни и дебитни карти:

    Маестро, Visa (всички типове), MasterCard (всички типове), AMEX, Diners Club; а при директни плащания с кредитни карти: Maestro, Visa (всички типове), MasterCard (всички типове).

  • Как мога да получа фактура?

    Ако желаете да получите фактура издадена на името на юридическо лице, моля впишете данните на юридическото лице в забележки към поръчката.

  • Как мога да получа оригинал на фактурата?

    Фактурата се изпраща заедно с Вашата поръчка по предпочитания от Вас начин: по електронен път на имейл при закупуването на продукти или услуги предоставяни онлайн (като например електронни гифт карти) или по куриер, приложена в пакета с вашата поръчка.

  • Доставяте ли извън пределите на България?

    За момента доставяме само на територията на Р България

  • Доставяте ли в цялата страна?

    Извършваме доставки на вино почти в цялата страна, с изключение на много малки населени места. Списъчен лист на населените места, в които доставяме, ще откриете тук.

  • С коя куриерска фирма работите?

    За територията на страната поръчаните през нашия онлайн магазин вина се доставят с куриерска фирма Спиди.

  • Мога ли да получа пратката си чрез друг куриер?

    По Ваш избор по време на поръчката можете да предпочетете доставката да се направи от друга куриерска фирма (моля, впишете в забележки), като в този случай куриерските разходи са за Ваша сметка и спрямо тарифата на съответния куриер.

  • Колко ще ми струва доставката?

    До адрес с куриерска фирма Speedy на територията на България (без гр. София):

    До 6  бутилки - 8.00 лв.
    До 12 бутилки - 12.00лв.
    До 18 бутилки - 15.00лв.

    До офис на Спиди (в цялата страна) - 5лв.

    Безплатна доставка за всички поръчки над 150лв.

    До адрес на територията на гр. София:

    от 1 до 5 бутилки - 5лв., под 150лв.
    над 6 бутилки - безплатна доставка

    *Посочените цени за доставки са валидни за поръчки на територията на Р България

  • Как мога да проследя доставката на моята поръчка?

    Бихте могли да проследите статуса на пратката посредством номера на товарителницата, с която пътува тя, на нашия телефон 0894 484 447 или в съответната куриерска фирма, извършваща доставката.

  • Има ли риск бутилките да бъдат счупени?

    Вашият пакет с вино пътува в специална опаковка, която обезопасява продукта и със застраховка! Моля, ако установите при получаването, че пакетът е с нарушена цялост или е навлажнен, не приемайте пратката преди да поискате опция „преглед на пратката“ от куриера. В случай, че установите счупване или липса, моля уведомете ни на телефон 0894 484 447, преди да приемете пратката и попълнете бланка за рекламация на куриерската услуга. Последната трябва да Ви бъде предоставена от куриера.

  • Какъв е срокът за доставка?

    Срокът за доставка зависи от наличността на избраните продукти.

    Доставките за гр. София се извършват в работни дни от 9:00 до 17:00 ч, в удобен за Вас часови диапазон!

    Графикът за изпълнение на доставки в страната можете да видите тук.

  • Доставяте ли през уикенда?

    Към момента не доставяме само в неделя и по време на официални празници. Съботните доставки се извършват от куриерска фирма Спиди, в зависимост от населеното място.

    Препоръчваме Ви доставките в събота да бъдат насочвани към офис на Спиди.

  • Мога ли да върна продукт/и закупени от УАЙН ЕНД АРТ ЕООД?

    Да. Можете да върнете вече закупена стока в рамките на 14-дневния законово установен срок - в случай че не е нарушена цялостта на опаковката на закупените стоки. За повече информация вижте Условия за ползване.

  • Как мога да върна продукт/и?

    Ако желаете да върнете даден продукт, моля свържете се с нас по телефон или имейл за  да ни уведомите, че желаете да върнете продукт, след което ние ще разгледаме основанието за връщане и ще решим дали връщането ще бъде одобрено или не.

  • В какъв срок възстановявате сумите за върнати продукти?

    Възстановяването на сумите по върнати продукти се осъществява в рамките на 14 дни от датата на получаване на върнатата пратка. Възстановяването на сумите може да стане по предоставена от Вас банкова сметка.

  • Приемате ли рекламации?

    Рекламации (за дефекти във виното, като например тапа) се приемат в рамките на 30 дни след закупуване на продукта.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки